رمان
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ خودتون خوش امدید.امیدوارم از این وب خوشتون بیاد!

پيوندها
مدل لباس مجلسی
البرز دانلود
نوجوان ایرانی love for always
paydar ta payedar
dost
شاه ماهی
love(وب خودم)
مجموعه داستان های متفاوت
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رمان و آدرس eshgheroman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 892
بازدید کل : 39444
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 57
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mozhgan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 8 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 13:51 :: نويسنده : mozhgan

سلام دوستای گلم!

امیدوارم از رمان هایی که براتون گذاشتم خوشتون بیاد!

اگه دنبال رمان خاصی هستید نظر بدین حتما براتون می زارم!!



نظرات شما عزیزان:

فروغ
ساعت11:10---13 مهر 1393
سلام عزیزم، ادامه رمان یادش بخیر نازلی چرا نیست؟؟؟؟

sahar
ساعت20:58---18 تير 1392
salam.man azaton mikhastam khahesh konam roman talaie ro bezarid faghatkamel bezarid chon hame hasti man nesfe bood

masbi2000
ساعت22:19---24 تير 1391
سلام عزیز . وبلاگ قشنگی دارید . خوشحال میشم که به وبلاگ من هم یه سری بزنید . منتظر حضور گرمتون هستم .

سارا
ساعت19:12---7 تير 1391
.......¶¶¶

......¶*....¶¶

.....¶*........¶

.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶

.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶

......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶

........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶

..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶

..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶

........¶*...................*¶

......¶*...\\.............//...*¶

.....¶*.... @ ........ @ .... *¶

......¶*.............Y..........*¶

.......¶*........I_I_I ........*¶

..........¶*................*¶

..............¶*,,,...,,,,*¶

.................\\\\\))////

..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:

......¶......¶*...............*¶....¶

..¶......¶*....................*¶.....¶

¶.....¶*...........................*¶....¶

¶.....¶*.............✿............*¶....¶

¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶

.........¶*............¶..........*¶

.........¶*............¶..........*¶

..........¶*...........¶.........*¶

............¶*.........¶.......*¶

..............¶*.......¶.....*¶

......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶

...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶
منتظر حضورت هستم اگه موافق با تبادل لینک بودی خبرم کن


آرش
ساعت17:08---1 تير 1391
سلام دوست عزیز.من یه رمان جدید دارم که فرمتش جاوا ست.خودم 5بار خوندمش و هر دفه برام تازگی داشت.اگه میتونید بزارید تو وبتون بهم سر بزنید تا براتون میل کنم.ممنون میشم کمکم کنید.منتظرم.

مهیار
ساعت20:16---15 خرداد 1391
سلام
باورم نمیشه شما تو نظردوووون اومدید!!!
خوابم یا بیدار؟!؟!؟!
به هر حال تو نظرای قبلیم به طور کامل درخواستم و گفته بودم،حالا که مشکل آدرس هم حل شده،چطوری نظرتون و بفهمم؟!
ممنون میشم اگه دوباره بهم سر بزنید و جوابش و بهم بگید!!!
ببخشید یکم طولانی شد!!!


مهیار
ساعت14:23---3 خرداد 1391
من قبلا هم واستون نظر گذاشته بودم!!(البته اگه یادتون باشه!!!)
خب،به نظرتون از چه راهی من نظرتون و درمورد کاغذ سیاهام بفهمم؟!


مینا
ساعت13:38---28 ارديبهشت 1391
چرا رماناتو تموم نمیکنی؟!دو سالمنتظر ادامه مهتام!!!
پاسخ:ببخشید واقعا وقت نمی کنم .بعد از خرداد ادامه اش رو می زارم شرمنده!


ميثم
ساعت16:21---21 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگت قشنگه بايد بيشتر روش كار كني
منو لينك كن و توي قسمت نظرات وبلاگم بيان كن تا من هم لينكت كنم


نیلوفر
ساعت20:17---14 ارديبهشت 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥
..♥
.♥


mohanna
ساعت19:27---12 ارديبهشت 1391
mishe hamkhune ra bezari???????

مهیار
ساعت19:14---12 ارديبهشت 1391
سلام

یه زحمت:

من کاغذ سیاه میکنم،میشه لطفا به وبم سر بزنید و بهم بگید مزخرفاتی(ببخشید) که دارم مینویسم میشه اسمش و گذاشت رمان یا نه!!

هر چی باشه شما تجربتون بیشتره!

ممنونم!!

پاسخ:ببخشید فکر کنم اسم وبتون اشتباه چون وارد نمی شه


mobina
ساعت22:27---10 ارديبهشت 1391
من از هیچ کدوم از رمانایی که تو بذاری
خوشم نمیاد !!؟
.
.
.
.
.
.
سلام دوستم چطوری ؟!!
ناراحت نشیا ! میدونی که شوخی میکنم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: